သင်သူမေႃဝူၼ်ႉသွၼ်ႇၸိုင်

~~~~~~~~~~~~~~~

လိၵ်ႈဢၼ်ၸၢႆးၸိူင်း  Amitabh Bachchan  တႅမ်ႈဝႆႉ

شہزادہ امیتابھ بچن کا مضمون

လုၵ်ႈပႂ်ႉၵေႃႉဢၼ်မီးယူႇတီႈႁိူၼ်းၼၼ်ႉ ၶႂ်ႈႁႂ်ႈမၼ်းၶဝ်ႈၸႂ်မေႃၵၢၼ်ႁိူၼ်းၵူႈဢၼ်ဢိူဝ်ႈ။

گھر میں میری ایک بہو ہے۔

 میں گھر کے تمام کاموں کا خیال رکھنا چاہتا ہوں

ၶႃႈမီးလုၵ်ႈယိင်းဢၼ်ၵႂႃႇၶိုၼ်ႈပႂ်ႉပိူၼ်ႈ ယူႇၵေႃႉၼိုင်ႈ ၼႂ်းၸႂ်ၶႂ်ႈႁႂ်ႈ ၵူၼ်းတီႈႁိူၼ်းလင်ၼၼ်ႉ ဝႆႉၵႃႈၶၼ် ၼပ်ႉယမ်ၼိူဝ်မၼ်းဢိူဝ်ႈ။

دوسروں سے شادی کی

      میری ایک بیٹی ہے.

      اسی گھر میں وہ تھا

      میں ایک مساج کرنا چاہتا ہوں

မိူဝ်ႈၽွင်းႁဝ်းလႆႈပႆလိၼ်ယူႇၼၼ်ႉ လႆႈတၢင်ႇတၢင်းၽိတ်းမႅၼ်ႈၼိူဝ်ၵူၼ်းႁေႃႈၵႃးၶဝ်ယူႇဢိူဝ်ႈ။

جب میں چل رہا تھا

       میں نے ڈرائیور کو مورد الزام ٹھہرایا۔

ထိုင်မိူဝ်ႈႁဝ်းလႆႈႁေႃႈၵႃးမႃးသမ်ႉ လႆႈႁိုတ်းထႃႉလႃႇမႅၼ်ႈၵူၼ်းပႆလိၼ်ၵႂႃႇၸွမ်းတၢင်းၸိူဝ်းၼၼ်ႉယူႇ။

 میں نے پھر سے گاڑی چلا دی

      میں نے پھر پیدل چلنے والے کو لعنت بھیج دی

မိူဝ်ႈလႆႈပဵၼ်ၵူၼ်းႁဵတ်းၵၢၼ်သေၵႂႃႇႁဵတ်းၵၢၼ်တီႈပိူၼ်ႈယူႇၼၼ်ႉ သမ်ႉပွင်ႉၶၢင်းလၢတ်ႈဝႃႈ ၸဝ်ႈၵၢၼ်ၼႆႉမိူၵ်ႈၼႅၼ်ႇလူင်၊ ထီႇၼႃႇလူင် ၼႆယူႇ။

 دوس

 دوسروں کے لئے کام کرتے ہوئے

      یہ آجر کے لئے برا ہے۔ یہ چپک جاتا ہے

میں پہلے بھی کہہ چکا ہوں۔

ထိုင်မိူဝ်ႈႁဝ်းလႆႈပဵၼ်ၸဝ်ႈၵၢၼ် ဢွၼ်ႁူဝ်ပိူၼ်ႈမႃးသမ်ႉ လၢတ်ႈဝႃႈ ၵူၼ်းႁဵတ်းၵၢၼ်ၸိူဝ်းၼႆႉ ဢမ်ႇမီးတၢင်းၶတ်းၸႂ် ၶီႈၶၢၼ်ႉ ဢမ်ႇလႆႈလွင်ႈၼႆ ပွင်ႉထႃႉယူႇ။

ایک بار پھر آجر بنیں

      کارکن کوشش نہیں کرتے

      مجھے ایک بار پھر رشک آیا۔

မိူဝ်ႈလႆႈပဵၼ်ၵူၼ်းသိုဝ်ႉၵုၼ်ႇၼၼ်ႉ ၵႆႉလေႇဝႃႈ ၸဝ်ႈလၢၼ်ႉၵိၼ်တႃမျၢတ်ႈၼမ်လူင် တၢင်ႇၶၼ်ႁႅင်းၽႅဝ် ၶဝ်လေႃးၽ ၼႃႇလူင်မေႃႉၼႆ။

 جب آپ خریداری کر رہے تھے تو دکان کے مالک کو

      یہ بہت منافع بخش ہے۔

      اس نے کہا کہ وہ لالچی ہے۔

ထိုင်မိူဝ်ႈလႆႈပဵၼ်ၸဝ်ႈလၢၼ်ႉမႃးယဝ်ႉသမ်ႉ လၢတ်ႈဝႃႈ ၵူၼ်းမႃးသိုဝ်ႉတၢင်းၶၢႆၸိူဝ်းၼႆႉလၢႆးၼမ်တေႉႁေႉ တေသိုဝ်ႉၵေႃႈ ဝူၼ်ႉထၢင်ႇပဵၼ်ၼၼ်ယူႇ။

دوبارہ دکان کا مالک بن گیا

      بہت سے غیرت مند خریدار ہیں

      میں نے پھر سوچا۔

တီႈတေႉၵေႃႈ သူၶဝ်ႁဝ်းၽႂ်ဢမ်ႇၽိတ်းၼင်ႇၵွၼ်ႇ။ ပဵၼ်ၵွပ်ႈတီႈဢွင်ႈႁဝ်းယူႇ ဢမ်ႇမိူၼ်ၵၼ်လႄႈ တၢင်းဝူၼ်ႉႁဝ်းၵေႃႈ မၼ်းပိူင်ႈၵၼ်ၵႂႃႇၼၼ်ႉယဝ်ႉ။

در حقیقت ، ہم سب

      وہ غلط نہیں ہیں۔

      مختلف مقامات ، سوچنے کے مختلف انداز

      یہ مختلف ہے۔

သင်ၸိူဝ်ႉဝႃႈ ႁဝ်းပိၼ်ႇလႅၵ်ႈဢွင်ႈတီႈၵၼ်သေၸၢမ်းဝူၼ်ႉတူၺ်းတီႈၶဝ်မီးပေႃးဝႃႈၼႆၸိုင်  ယုမ်ႇယမ်ဝႃႈ ၵူႈလွင်ႈၵေႃႈမၼ်းတေလီမႃးယူႇ။

اگر آپ صرف جگہوں کو تبدیل کرنے کے بارے میں سوچ سکتے ہیں

      سب کچھ ٹھیک ہو جائے گا.

ၵွပ်ႈပိူဝ်ႈၼႆလႄႈ ထိုင်မိူဝ်ႈႁဝ်းတေႁဵတ်းသေဢၼ်ဢၼ် လၢတ်ႈသေလွင်ႈလွင်ႈ ႁႂ်ႈၸၢမ်းယူႇတူၺ်းၼႂ်းတၢင်းဝူၼ်ႉၽၢႆႇၶဝ်ယဝ်ႉသေဝူၼ်ႉသွၼ်ႇတူၺ်းၵွၼ်ႇ။ သင်ႁဵတ်းၼၼ်ယုမ်ႇဝႃႈသူတေႁၼ်သေလွင်ႈလွင်ႈမႃးတီႈၼႂ်းၸႂ်သူၶဝ်ဢၼ်လီလီယူႇ။

میں کچھ کرنے جا رہا ہوں۔ جس کے بارے میں بات

      اس شخص کو ایک لمحے کے لئے محسوس کرو۔

      آپ اپنے دل میں کچھ دیکھیں گے۔

လွင်ႈႁဵတ်းသၢင်ႈမၼ်းလႄႈလွင်ႈႁဵတ်းသၢင်ႈတူဝ်ၵဝ်ႇ၊လွင်ႈမေႃဝႆႉၵႃႈၶၼ်မၼ်းလႄႈလွင်းဝႆႉၵႃႈၶၼ်ႁဝ်းၸွင်ႇမၼ်းမိူၼ်ၵၼ်ယူႇႁိုဝ်ၼႆ။

اس کے عمل سے

      میرا عمل

      اس کی ادائیگی کے ساتھ

      کیا میں بھی وہی قیمت ادا کر رہا ہوں؟

သင်ဝႃႈဝၼ်းၼိုင်ႈ သူမေႃဝူၼ်ႉသွၼ်ႇၼင်ႇၼႆၸိုင် ၼႂ်းဢူၵ်းၼႂ်းၸႂ်သူ တေမီးမႃး ၸႂ်ဢၼ်မေႃဝူၼ်ႉသွၼ်ႇပုၼ်ႈပိူၼ်ႈပုၼ်ႈႁဝ်းတေလီၼၼ်ႉယူႇ သူႁွတ်ႈၵႂႃႇတီႈလႂ်ဢမ်ႇဝႃႈ သူၶဝ်တိုၼ်းတေမ​ေႃယူႇၵႂႃႇၸွမ်းတီႈၼၼ်ႉလႆႈဢိူဝ်ႈ။

      ایک دن میں نے ایسا سوچنا سیکھا

      میرے دل میں شفقت ہے

      آپ جہاں کہیں بھی رہنا سیکھیں گے۔

လူင်ႉလႅၼ်ႇလႄႈႁဵတ်းဢမ်ႇၸႂ်ႈ ယွၼ်ႇပိူဝ်ႈၶႂ်ႈပဵၼ်ၵေႃႉလူင်ႉလႅၼ်ႇလႄႈၸင်ႇၽိုၵ်းႁဵတ်းယူႇၼၼ်ႉယဝ်ႉ ဢမ်ႇၸႂ်ႈၶႂ်ႈႁႂ်ႈသူၶဝ်ၽႂ်မၵ်းမၼ်ႈၼင်ႇၵွၼ်ႇ။

#AmitabhBachchan

#अमिताभबच्चन

Post a Comment

0 Comments